: : моја школа : :

7/1 – Горица Апостоловић
7/2 – Сунчица Ђорђевић
7/3 – Сања Соколов

29.09. након поласка у 8h, ученици су обишли Овчарско-кабларску клисуру, српску „Свету Гору“ са 9 манастира, од којих су посетили Ваведење.

После ручка у ресторану „Рујно“ на Златибору, ученици су уживали у шетњи покрај језера.

Наставак пута ка Мокрој Гори, уз обилазак „Шарганске осмице“, музејско – туристичке пруге уског колосека, јединствене у Европи, Дрвенграда и Кремне, родне куће Тарабића, где је одржано предавање о чувеном Креманском пророчанству.

Екскурзија ученика 7. разреда Екскурзија ученика 7. разреда

Долазак на Тару, смештај у хотелу „Бели Бор“, вечера, дискотека и ноћење.

30.09. – другог дана екскурзије, време између доручка и ручка протекло је у спортским активностима, шетњи и дивљењу сунчаним лепотама Таре.

После ручка, одлазак до манастира „Рача“, задужбине краља Драгутина, Перућца, акумулационог језера и најкраће реке у Србији – Врела – 365 дана.

Екскурзија ученика 7. разреда Екскурзија ученика 7. разреда Екскурзија ученика 7. разреда

Повратак преко Ваљева и даље Ибарском магистралом до Београда и Врчина, где смо стигли око 20 h.

За ученике 8. разреда реализована је тродневна екскурзија 28-30.09.2012. године са путним правцем:

Врчин – манастир Раваница – Ресавска пећина – Ниш – Ђавоља варош – Пролом бања – Соко бања – Врчин

На пут је кренуло 59 ученика 8. разреда са својим одељенским старешинама:
8/1 – Зоран Стојадиновић
8/2 – Ранка Кузмановић
8/3 – Милена Петровић

1 – ог дана 28.09.2012 године кренули смо из Врчина аутобусом „Ниш-експреса“ у 8h са водичем и доктором испред агенције „Луксим“ ДОО,  ауто – путем ка Нишу. Имали смо одмор код „Старог храста“ и Параћина, а затим наставили пут до манастира Раваница.  По обиласку светиње, где се чувају мошти цара Лазара, пуни утисака наставили смо пут ка Ресавској пећини. После обиласка Ресавске пећине и ручка у Лисинама настављен је пут ка Нишу, где смо стигли око 19 30 h. Обишли смо Ћеле кулу,  а затим су ученици били смештени у собе хотела „Видиковац“. Вечера је била у 21h, а затим су ученици били у дискотеци хотела до 0030 h после поноћи.

2 – ог дана 29.09.2012 године после доручка у 800 h, кренули смо у обилазак Медијане – историјско – археолошког налазишта на периферији Ниша. После обиласка наставили смо пут ка Ђавољој вароши, где смо видели јединствене природне лепоте и необичне стене, које су настале као последица дугогодишњих временских прилика и ерозије. После обиласка Ђавоље и паклене вароши, отпутовали смо до Пролом бање, где смо имали ручак у планирано време. Нажалост у Пролом бањи покварио се аутобус, па смо после ручка чекали два аутобуса око 2 сата, да стигну из Ниша и којима смо наставили пут према Соко бањи, где смо стигли око 20h. После смештаја у собе хотела „Бањица“ у Соко бањи и вечере, ученици су провели вече у дискотеци хотела од 2100 h до 0030 h после поноћи.

3 – ег дана 30.09.2012 године, после доручка, од 930 до 1200 h обишли смо у центру знаменитости Соко бање, а затим су ученици имали слободно време за рекреацију – фудбал и шетњу до ручка у 1500 h. После ручка имали смо још 1 сат слободног времена, а затим смо кренули ка Врчину, где смо стигли око 19 30 h.

Екскурзија ученика 8. разреда Екскурзија ученика 8. разреда Екскурзија ученика 8. разреда