БАШТАоница
У сарадњи са удружењем Ама и Центром за културу Гроцка у Основној школи „Свети Сава“ у Врчину, реализован је пројекат „БАШТАоница“, у оквиру којег је организована радионица органског баштованства.
У радионици су учествовали ученици 4/1 разреда: Марија Бурсаћ, Лени Вулета, Амалија Свичевић и Давид Вагић; ученици 3/3 разреда: Дејана Теофиловић, Андреа Живковић, Анита Комненовић, Лазар Николић и Стефан Стекић; ученици 3/2 разреда Марија Јашић, Софија Фаркаш, Ива Вујић и Вељко Јашић; ученици 2/2 разреда: Тара Денда, Борис Виктор Мандић, Лука Вуковић и Теодора Теофиловић и ученик 5/2 разредаРеља Ковачевић.
Организатор радионице је Катарина Јанковић, пројектни менаџер и организатор програма Креативне школице Центра за културу Гроцка, а координатор за нашу школу је Снежана Теофиловић, школски библиотекар.
Кроз учешће на радионици, полазници постају актери заштите животне средине, стичу сазнање о концептима и темама заштите животне средине кроз стимулисање интересовања истих у оквиру активности неформалног образовања.Радионица се састоји од четири двочасовна термина: Игра упознавања: скретање пажње на везу између баштованства и очувања биодиверзитета; Баштованска радионица; Радионица биодиверзитета; Радионица конзервације воде.
Пројекат БАШТАоница
Тема пројекта БАШТАоница су органско баштованство, биодиверзитет и конзервација воде. Радионица основиња баште организује се у оквиру органског баштованства.
Сасвим нова школица на којој се учи како бити баштован, шта је то здрава исхрана, зашто је важно да се хранимо здраво и колико је лепо кад растемо заједно са нашим биљкама и наше биљке расту заједно са нама. Радионица се бави и заштитом животне средине.
Радионицу воде Катарина Миленковић, редовни гост-предавач Факултета политичких наука у Београду, предмета Социјална и политичка екологија, један од основача удружења Ама, WWООФ пројекта и пројекта БАШТАоница, и Милан Прица, један од оснивача Аме и пројекта БАШТАоница.
Током радионице деца су имала прилику да кроз разговоре покажу своја знања и осећања у вези са радионицом и имали су сву подршку радионичара да сумирају и интегришу стечена знања.