: : моја школа : :
Архиве

Protected by Copyscape

Полуфинале квиза “Мост математике 2019“ одржано је 06.04.2019. године у ОШ „Свети Сава“ у Врчину. Екипе ученика од првог до четвртог разреда основних школа први пут су осим игре Лавиринт, припремали и пројектни задатак. Тема задатка била је Сат.

ОШ ,,Свети Савa“ из Врчина ове године била је домаћин овог занимљивог и све популарнијег математичког квиза. Такмичари су се сакупили у просторијама школе око 11:30 часова, када је и почела приредба за све ученике и госте. Након приредбе приступило се такмичарском делу. Од 12 до 14 часова трајало је такмичење за екипе од првог до четвртог разреда: ОШ ,,Вук Караџи“ Стари Град, ОШ ,,Дуле Караклајић“ Лазаревац и ОШ ,,Свети Сава“ Врчин. Чланови жирија били су: Милибор Саковић – директор Прве економске школе у Београду и председник жирија, Вукашин Миловић – професор Факултета за примењену уметност, Београд и Татјана Станковић – ЕТШ ,,Никола Тесла” Панчево. Након математичке игре Лавиринт, екипе школа од првог до четвртог разреда презентовале су пројектни задатак на тему Сат. Након збрајања поена из првог и другог дела такмичења комисија је прочитала резултате. Прво место освојила је екипа ОШ ,,Вук Караџић“ Стари Град, друго место екипа ОШ ,,Дуле Караклаји“ Лазаревац, и треће место екипа ОШ ,,Свети Сава“ из Врчина.

Пауза за све учеснике била је од 14 до 15 часова. Ток такмичења и дружења одвија се све време у позитивном духу, размени искустава, мишљења и у лепом дружењу. Након паузе почело је такмичење екипа од петог до осмог разреда. Учесници су били екипе ОШ ,,Вук Караџић“ Стари град, ОШ ,,Дуле Караклајић“ Лазаревац, ОШ ,,Уједињене нације“ Чукарица, ОШ ,,Иво Андрић“ Раковица, ОШ ,,Краљ Александар“ Пожаревац. Победник и финалиста математичког квиза ,,Мост математике 2019.“ је ОШ ,,Вук Караџић“ Стари град. Честитамо победнику!

Велика част и задовољство нам је што је наша школа ОШ ,,Свети Сава“ из Врчина била домаћин полуфиналног квиза ,,Мост математике 2019.“. Циљ наше школе је овога пута био популаризација математике, да деца открију да је математика свуда око њих, да схвате значај и предности тимског рада, као и да наставе да развијају индивидуалну и колективну одговорност. Драго нам је да су на реализацији овог пројекта учествовали и родитељи заједно са својом децом, у изради сатова, па су својим идејама и инвентивношћу подигли квалитет такмичења. Надамо се да смо на овај начин допринели развоју математичке писмености код ученика, да математику заволе и они који је не знају много, али им је математика блиска на неки другачији начин.

 Још једном смо као школа показали отвореност за све нове идеје које су у интересу развоја детета и жељу да увек будемо у корак с временом.