Пројекат Министарства просвете и УНИЦЕФ-а „Учимо сви заједно“ у ОШ „Свети Сава“ у Врчину

 

Наша школа, Основна школа „Свети Сава“ из Врчина је једна од шест изабраних установа које ће током пројекта „Учимо сви заједно”  бити оснаживане да развијају своје организационе капацитете и унапреде квалитет праксе у правцу модел установа за инклузивно образовање.

Пројекат „Учимо сви заједно” који реализују Министарство просвете, науке и технолошког развоја и УНИЦЕФ у Србији, уз подршку Делегације Европске уније има за циљ да подстакне и допринесе даљем унапређивању инклузивног образовања у Републици Србији,  делујући вишеслојно на све аспекте инклузивног образовања.

„Овај пројекат уважава чињеницу да је квалитетно образовање оно које одговара на потребе сваког детета и које обезбеђује да се свако дете школује у групи вршњака, у атмосфери која негује различитости, и уз додатну подршку учењу када год и из ког год разлога она детету била потребна. Такво образовање – које зовемо инклузивно образовање – омогућава сваком детету да достигне свој пуни потенцијал – интелектуално, лично и емоционално, без обзира на пол, способности, етничку припадност, године, порекло, социјалну ситуацију, или било ког другог својства. Због тога је инклузивно образовање истовремено пут ка јачој економији и бољем друштву коме свако од нас даје свој јединствени допринос.“

У среду 22. фебруара 2023. године у свечаној сали Основне школе „Свети Сава“ у Врчину одржана је Конференција – састанак са школама кандидатима за модел установе. Састанку су присуствовали представници Министарства просвете, УНИЦЕФа, Школских управа, пројектни тим Центра за интерактивну педагогију, ментори свих школа кандидата и директори и координатори пројектних тимова:  ОШ „Коста Трифковић“ из Новог Сада,  Основне и средње школе са домом ученика „Петро Кузмјак“ из Руског Крстура, Биотехнолошке школе „Шуматовац“ из Алексинца,  ОШ „8. Октобар“ из Власотинца,  ОШ „Јован Јовановић Змај“ из Свилајнца и ОШ „Свети Сава“ из Врчина.

У топлој и радној атмосфери реализован је циљ овог састанка, односно успостављање заједничког разумевања визије модел установе, пружање подршке школама и успостављање процедуре праћења и документовања развоја школа ка модел установама.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skip to content